Software

Wij bedachten:

"Hoe zou ik de dienstverlening aan mijn klanten kunnen verbreden en/of verstevigen?"


......een gedachte die vast en zeker wel eens door uw hoofd speelt.

Maar de beoogde aanvullende dienstverlening moet;
- wel aansluiten op onze bestaande activiteiten
- van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten
- eenvoudig toepasbaar c.q. niet tijdrovend zijn
- geen hoge investering c.q. hoog risico zijn voor ons en onze klanten

Dit kunt u realiseren door gebruikt te maken van ons contract beheersysteem !!!


Wat heeft u eraan?

Met dit contractbeheer kunnen wij de dienstverlening aan uw uitbreiden door een contractbeheer oplossing aan te bieden. U bent hierdoor altijd volledig op de hoogte van alle overeenkomsten zodat deze niet ongewild worden verlengd of aflopen.

Hetgeen doorgaans resulteert in mooie besparingen. Naast de uitbreiding van onze dienstverlening wordt uw organisatie doorlopend herinnerd dat ze gebruik maken van de contractbeheer applicatie. Hetgeen contract compliance bevordert.


Wat is ons contractbeheer?


Ons contractbeheer is een web-based online software applicatie waarmee organisaties eenvoudig, efficiënt en professioneel alle voorkomende overeenkomsten kunnen beheren. Denk aan leverancierscontracten, personeelsovereenkomsten, abonnementen, licenties, verzekeringen etc.

Het systeem is gehost in een beveiligd en gecertificeerd data center. U kunt het contractbeheer gebruiken via een (beveiligde) internet verbinding. Er is geen installatie en IT beheer nodig. Op eenvoudige wijze alle contract gerelateerde informatie registreren, beheren, informeren en rapporteren. Onder andere; automatische email alerts, uploaden bijlagen, uitgebreide rapportage tool etc.

U heeft een eigen en separate beheer omgeving / applicatie. U beheert zelf alle voorkomende overeenkomsten, en u betaalt hiervoor slechts een kleine vergoeding voor het gebruik van deze contractbeheer applicatie.

U krijgt de beschikking over een;

a. testomgeving
Dit is de contractbeheer omgeving van een fictieve organisatie, eventueel gevuld met fictieve overeenkomsten en medewerkers. U kunt, zonder beperkingen, geïnteresseerden toegang geven tot deze omgeving zodat men op een snelle en effectieve wijze de mogelijkheden kan ervaren.

b. platform voor klant specifieke omgevingen
Wanneer U zelf, of samen met ons, alle voorkomende overeenkomsten wilt beheren kan er een separate omgeving worden gecreëerd. In deze klant specifieke omgeving bent u vrij om alles naar wens te configureren.

c. interne omgeving [optioneel]
In deze omgeving kunt u alle overeenkomsten van uw eigen organisatie beheren.


De kosten

Eenmalige fee:
BMK Inkoop & Supply Chain Consultants brengt een eenmalige fee in rekening om de applicatie in te richten en de benodigde technische voorbereidingen te realiseren.

Jaarlijkse kosten:
Uw specifieke omgevingen : afhankelijk van het aantal en type gebruikers (zal op verzoek worden toegezonden).


Kennis maken?

Wanneer u enthousiast en/of nieuwsgierig bent kunnen we u op verschillende manieren gratis en verblijvend kennis laten maken met dit systeem;

- Toegang verlenen tot een veilige test applicatie (snel en efficiënt een transparant beeld van de mogelijkheden).
- Een verkennend gesprek met één van onze medewerkers (presentatie & demo)

Wanneer u vragen heeft en/of een afspraak wilt plannen voor een verkennend gesprek dan kunt u ons bereiken via onze contact pagina.